Izdaja / Red Sparrow (2018)
Hajde da pričamo o Dženifer Lorens u ulozi ruske špijunke evidentno ruskog imena Dominika. Mogla bi da igra mesni narezak koji sedi na stolu, i dalje bi očarano gledao u nju kao u sastojak mog čuvenog imaginarnog seks sendviča u kome je i Ariana Grande. Za film u kome igra špijunsku prostitutku, nije dovoljno gola. IZDAJA. Ne pomaže ni anti-seksi ruski akcenat. KOFICA MANJE.
Nisam čitao literarni predložak, ali sam od prijatelja načuo da je roman besmisleno glup. Nekako je tako i film sklopljen. Celokupna radnja gde nismo sigurni da li se špijunka bori za bolju poziciju u ruskom represivnom sistemu ili želi da pređe na američku stranu, pa onda u isto vreme uradi oba po cenu mučenja sebe i drugih, čini da o ruskim i američkim špijunima mislite kao o skupini ljudi koji na keca primaćuju kakva ste osoba i koji su vam obrasci ponašanja, ali ne analiziraju situacije u koje se bacaju naglavačke, a za koje bi im i publika rekla da su maloumne. POLA KOFICE MANJE.
Većina radnje se dogodi na početku i na kraju, što je za film od dva sata prilično pakleno. I to je možda i najgora stvar kod filma IZDAJA. Kad krene da se razvlači bez da se bilo šta desi u središnjem delu, sve što možete je da i vi molite za milost kao da vas muče vodom i strujom. KOFICA MANJE.
Ko bi napravio tako nepromišljen, dosadan i nadut film? Frensis Lorens! Čovek koji nam je dao jezivu verziju stripa CONSTANTINE, poslednja tri užasna dela HUNGER GAMES, negledljivi SF sa Vilom Smitom i zombijima I AM LEGEND, kao i nebuloznu dramu WATER FOR ELEFANTS. Čovek evidentno ne bi trebalo da pravi blokbastere, ali mu neko daje šansu iznova i iznova. POLA KOFICE MANJE.
Neki ljudi, retki doduše, izašli su iz sale zadovoljni nazivajući ovaj film starinskim špijunskim filmom. Ja braćo i sestre ne znam kakve ste vi to starinske filmove gledali, ali IZDAJA nije ni SEVER-SEVEROZAPAD, ni BOND, ni BORN, ni TINKER TAILOR SOLDIER SPY. Ovo je smeće.
OCENA: